Pagini

joi, 16 mai 2013

Planuri de week-end

    Pentru ca se apropie week-endul  m-am hotarat sa fac o mica postare despre ceea ce urmeaza sa fac in cele 3 zile libere ale mele.
    Vineri.Nu stiu daca v-am mai zis ca am si o mica pasiune pe numele ei de Zorzoneleee, realizez accesorii handmade. Drept urmare ziua de vineri mi-o voi dedica realizarii comenzilor, am cam ramas in urma :D (rusinica mie), si trimiterea premilor de la ultimul concurs realizat. 
    Sambata. Va fi o zi lunga. Impreuna cu prietena mea Alina ne vom duce la "Urban make-up - vezi dincolo de aparentele orasului!" este un seminar sustinut de 4 dintre cele mai cunoscute blogarite de beauty din Romania, primul meu seminar despre beauty, abia astept :D Seara ma voi duce impreuna cu iubitul meu la Noaptea Alba a Muzeelor, sper sa nu ne calcam prea rau in picioare cu lumea. Ce vreau sa vad in mod special este Observatorul si sa urc pe Arcul de Triumf noaptea, in rest il las pe Vik sa aleaga pe unde sa mergem.
    Duminica. Am in plan: refacere dupa ziua de sambata si momentan doar atata.
Voi ce planuri aveti pentru week-endul acesta???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu