Pagini

sâmbătă, 4 mai 2013

My personal blog

    De ce am creat acest blog??? Din simplu motiv ca imi place sa scriu si sa imi impartasesc experientele. Pentru unele persoane poate sa fie de folos pentru altele nu , poate sa fie amuzant sau chiar plictisitor. Eu sper sa va placa ;)
    De meserie eu sunt geograf, poate va intrebati de ce va zic asta, prin intermediul blogului va voi povesti ce locuri interesante am mai vazut sau nu, pe unde am mai fost in delegatie, va voi innebuni cu retetele mele, si cu tot ce imi mai trece mie prin cap.
     Si sa revenim la partea cu geograful, de mica mi-a placut foarte mult sa ma plimb, inclusiv aiurea pe strazi, lucru care cu trecerea timpului nu s-a schimbat asa ca ce mi-am zis eu ca la Facultatea de Geografie voi reusi sa imbin dorinta de a deveni hidrolog si pasiunea pentru plimbari, descoperit lucruri,locuri,oameni,traditi,culturi. 
    
 
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu