Pagini

joi, 23 mai 2013

Cum a fost in week-end????

In  postarea de data trecuta va ziceam de planurile mele din week-end. Ce am reusit sa fac din tot ce mi-am propus, se reduce undeva la jumatate, dupa cum urmeaza:
Vineri. Planuri: sa termin comenzile pentru Zorzoneleee si sa pun coletele la posta.
           Rezultat: mi-a fost extrem de rau, am zacut in pat, m-am uitat la filme si am crosetat o jumatate de geanta.



Sambata. Planuri: sa ajung la seminarul "Urban make-up - vezi dincolo de aparentele orasului!" si sa merg impreuna cu Vik la noaptea muzeelor.
              Rezultat: a continuat sa imi fie foarte rau, am reusit sa ajung la seminarul de beauty impreuna cu Alina si cu Ana, unde am aflat informatii despre tentintele acestei veri in materie de machiaj si manechiura, despre ingrijirea parului si a tenului. Dupa seminar i-ar mi-a fost rau. Seara am fost cu Vik la tragul "I love handmade" , la palatul Sutu (cunoscut si sub numele de Muzeul Municipiului Bucuresti) si la Word Press Photo. Noi am vrut sa mai mergem si la Observator, dar am fost uimiti de coada ce se intindea pe o lungine de 1 km sau poate chiar mai mare, am zis ca pentru 5 lei cat costa intrarea nu merita sa stam la o astfel de coada. Cum ne holbam noi asa la acea minunata coada ne-am intalnit cu niste prieteni si uite asa noaptea muzeelor s-a transformat in noapte berilor.
Duminica. Planuri: sa stau in casa sa-mi revin dupa ziua de sambata, eventual sa fac si ceva de macare.
                 Rezultat: am plecat cu Vik pe la 10 dimineata la Belciugatele, am facut poze, m-am jucat cu animalutele, am stat la soare, am suspinat dupa piscina. La ora 16 am ajuns la parinti lui. La 20 am fost in parc in Floreasca sa ne vedem cu niste prieteni si in jurul ore 22.30 am ajuns acasa. Asta da relaxare :D

De vreo doua zile ma incearca o raceala. Ma simt ca lovita de tren. Iar prevad o Vinere in care o sa zac si am atatea planuri pentru aceasta minunata zi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu