Pagini

joi, 9 mai 2013

Back to work

     De ieri ma tot tin sa termin postarea despre prima zi de munca, de la revenirea din concediu. As vrea sa va pot spune ca a fost ca orice zi normala, dar toata lumea stie ca dupa concediu iti ia ceva sa te reobisnuiesti cu trezitul de dimineata, mersul la serviciu.
    Cum in ultimele nopti nu am prea putut sa dorm, evident ca dimineata  abia m-am dat jos din pat. Am reusit totusi sa fac pachetele si cafeaua. Drumul cu autobuzul a fost unul normal, nici macar controlorii nu m-au dezamagit, trebuie sa va spun ca pe linia lui 182 in fiecare dimineta sunt controlori. La birou a fost un pic derutant, cineva imi facuse curat pe birou, nu ca nu ar fi in mod normal dar am si eu dezordinea mea ordonata :D, evident eu fusesem aia care facuse curat inainte sa plece. Pe la ora 10 am hotorat ca este cazul sa beau o cafea sa ma pun pe picioare, cum in concediu nu beau, cica fac dezcofenire :D, mi-a cam luat-o inima la galop. Pe parcursul zilei nu s-a intamplat nimic interesant, am muncit ca un copil cuminte ce sunt pana la ora 4 cand m-am pregatit de plecare.
    Va pot spune ca ziua de azi, pana in momentul asta, este mult mai grea decat cea de ieri, mi-a luat 20 de minute sa ma dau jos din pat, nu am avut forta sa fac nimic. Cafeaua inca nu si-a facut efectul :(((. Imi e somn :((. Vreau sa dorm  :D
    La voi cum a fost prima zi de lucru? Sau sunteti inca in concediu?????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu